dinsdag 3 juni 2014

Knutseldag

Met mijn knutselvriendinnen Miranda, Ingrid en Linda spreek ik eens per maand af om een ochtendje creatief bezig te zijn. Deze keer hebben we ervoor gekozen om een banner maken. Een banner is een soort van vlaggenlijn van papier met eventueel een tekst erop. Het maken van de banner nam iets meer tijd in beslag dan die ene ochtend dus hij is nog niet helemaal af. Misschien duurde de koffie/theepauze ook wel iets te lang ;-) Je houdt hem nog te goed....

Maar om na zo'n gezellige ochtend mijn schaar en lijm op te ruimen vond ik zonde en daarom ben ik lekker doorgegaan. Voor de snailmailgroep lagen er nog enkele opdrachtjes te wachten, o.a. het maken van een kaart. Nu heb ik enkele weken geleden de leuke nautische stempels van Marianne Design gekocht en deze gebruikt voor het maken van de kaart en zie hier het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten