donderdag 29 mei 2014

Hand Lettering

Iets wat steeds mijn aandacht trekt is Hand Lettering. Op één of andere manier kom ik het overal tegen. Hand Lettering is een creatieve manier van schrijven. Het versieren van letters laat maar zeggen.


Nu ben ik niet een groot tekenwonder, iets wat ik wel graag zou willen zijn, maar dit Hand Lettering zou ik wel onder de knie kunnen krijgen. Met één van mijn knutselvriendinnen, Linda, heb ik mij opgegeven voor een workshop Hand Lettering. Wij gaan deze workshop volgen bij vanonzetafel.

Van Onze Tafel is een fijn fris bedrijfje. In een super leuke vormgeving raak je geïnspireerd door creatieve workshops (lampenkappen maken, snailmailen, banners maken), lekker eten (hapjes, high tea) en vooral een webshop vol kleine pareltjes. Prachtige notitieblaadjes, postpapier, unieke vintage items voor in huis... Een heerlijke snuffelwinkel en bovendien een goed adresje om te onthouden als je eens een leuke activiteit wilt doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten