maandag 26 mei 2014

Noah

Enige tijd geleden zag ik een voorstukje van de film Noah (met Russell Crowe en Emma Watson). Meteen het programma van de bioscoop in de gaten gehouden en hij kwam maar niet en hij kwam maar niet. Ik gaf de moed al een beetje op toen ik vorige week zag dat hij eindelijk hier draaide. Ik blij, vriendin gevraagd en een avond gepland.

De verwachtingen waren redelijk hoog gezien het verhaal, de hoofdrolspelers en het geziene voorstukje. 



Na enkele minuten zag ik tot leven komende rotsblokken verschijnen en kreeg ik een ScienceFiction gevoel. Dit vond ik niet echt bij het verhaal passen. Maar na een tijdje, en gewend zijn aan rondlopende rotsblokken, zakte ik dieper in mijn stoel en genoot ik van een fijne film. Een mooi verhaal (het enigszins bekende bijbelverhaal), goede acteurs, mooie muziek en een goed einde. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten