zaterdag 24 mei 2014

Wolvega

Vrijdag ging ik met mijn lieve vriendin Erica naar Wolvega om eens te kijken bij het nieuwe tuincentrum naast het Homecentre. Ik moet zeggen dat ik het een beetje vond tegenvallen. De planten stonden er allemaal niet even fris bij en qua decoraties zijn we toch wel verwend door de Intratuin. We waren in ieder geval snel klaar.

Een vast iets op onze ochtendjes uit is toch wel ergens een heerlijk kopje thee drinken. Deze keer vonden we Paszi in de hoofdstraat van Wolvega. Lekkere verse thee met een overheerlijke bonbon. Erg lekker!

We gunden ons geen tweede kopje thee want we wilden graag het winkeltje van Buiten de Lijntjes bezoeken. Ik kende de site al, www.buitendelijntjes.com, en wilde graag eens in het winkeltje kijken. Wat een leuke spulletjes! Ik stortte me meteen op de papiertjes, stempels en inktpads. Te leuk voor woorden!

Na een tijdje viel mijn oog op een prachtig leren notebook. De eigenaresse van het winkeltje legde mij van alles uit over het merk Midori. Het Midori Traveler's Notebook (MTN) is een hoge kwaliteit, navulbaar, notebook. De cover is van prachtig leer en je kunt hem dus vullen zoals jij wilt. Papier met lijntjes, met ruitjes, een agendavulling, insteekhoesjes, een mooi afsluitbaar etuitje past er zelfs in. En om nog maar niet over alle accessoires te beginnen. Als je op de site van Buiten de Lijntjes kijkt kan je alle mogelijkheden zien. Voor iemand zoals ik die overal notities van maakt, van alles aan papiertjes en kaartjes verzamelt, is dit meer dan leuk!

Nu is het MTN niet echt goedkoop dus heb ik mijn wensen voor mijn verjaardag bij moeten stellen. Nog steeds op één van mijn verjaardagslijstje staat een nieuwe fiets en daarna volgt toch wel meteen het MTN. Was het maar vast september.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten